Dåligt skrivet jag vet!

Jag vet att jag inte är en höjdare på att uppdatera bloggen men här kommer en liten update .
Har vart ledig i två dagar och nu är jag Påväg mot stan börjar jobba 13 idag så marcus och jag tänkte käka på jensens innan jag börjar.

Imorgon fyller Marcus 28 år , vilken gubbe han börjar bli ;p
Nerå han är alltid ung i sinnet:)

Evve och Malin kommer upp imorgon över helgen också vilket blir kul :D jobbar dock hela helgen men lite hinner vi umgås :)

Har bokat om resan till marbella idag också. Istället för att komma hem 30/3 Så kommer vi hem 4 april :) jag va ändå ledig så länge så känns skönt att kunna vara längre där nere :)
Så blir borta 11dagar! Underbart !
Dock börjar flygresefebern komma redan nu. Hatar ju detta fygande!
Men i sommar blir de att bila ner istället :)


Ha en bra "Matilda" dag idag allihopa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback