Ny vecka !

Då va de ännu en ny vecka.
Och jobbar idag & imorgon och på onsdag ska jag på min första update på MAC :)

I lördags morse tidigt tidigt körde jag marcus till Arlanda då han skulle flyga ner till lägenheten i puerto banus, marbella .
Inte lite avis man blir när jag skypar med han när han sitter på baökongen och solar i 31 graders värme!
Gu va jag längtar ner dit nu me!

Men får bli nästa gång när jag har några dagars i streck ledigt:) och nu har vi ju fixat pass och vaccinerat zäta så nästa gång hänger han med ner också :)


Längtar verkligen till sommar & värme !
Och denna sommar kommer bästa Ida Fäldt bo hos oss i Nynäs :) så de kommer bli så kul ! Och sen lär de bli en månad till Spanien så tror nog allt att sommaren 2013 blir underbar !

Men men nu lever jag i nuet och sitter på tåget mot jobbet :) inte så tråkigt de heller då jag gillar mitt jobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback