Fredag 1 februari !

Då va de februari. Och jag sitter på tåget Påväg mot jobbet. Jobbat sen tisdags och jobbar imorgon med.

Inatt eller rättare sagt jätte tidigt imorgon bitti ska jag köra marcus till Arlanda. Han flyger till Spanien kl 6 på morgonen. Och blir borta några veckor:(
Så direkt jag kört honom blir de hem fixa mig och sen sätta mig på tåget mot jobbet. Lär va helt slut på kvällen sen.

Lite avis att han drar till marbella igen, vill dit jag me snart igen!
Men får se om de blir nån liten sväng i vår.
Annars får jag hålla ut till sommaren då de blir att va där en månad när jag har semester :)

Förövrigt har fått massa smink från jobbet så jag ska känna på produkterna lite. Och finns en anledning att det är ett av världens med sålda smink. Så jäkla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback